Subject: RE: Kutse tarkvaraliste meditsiiniseadmete koolitusele - esimene juba 20.03!
From: "Tatjana Kozak - IVKH" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 11:48:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin uurida, kas antud koolitust on võimalik kuulata veebi kaudu?

Lugupidamisega,

Tatjana Kozak | meditsiinitehnoloogia juht,

SA Ida- Viru Keskhaigla | Ilmajaama 12, 31025, Kohtla-Järve

Tel. +372 33 11 256,   <tel:+372%2056892365> +372 56892365 (6842)

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ivkh.ee/> www.ivkh.ee

 <http://www.ivkh.ee/>

From: Meditsiiniseadmed (Medical Devices) [mailto:[email-masked]]
Sent: Monday, March 11, 2024 9:50 AM
To: Meditsiiniseadmed (Medical Devices) <[email-masked]>
Subject: Kutse tarkvaraliste meditsiiniseadmete koolitusele - esimene juba
20.03!

Tähelepanu: Tundmatu saatja korral ärge avage e-kirjas olevaid linke ega
manuseid, kuna need võivad olla ebaturvalised.

Tere!

Tehnopoli tervisetehnoloogia kogukond koostöös Tervisekassa, Terviseameti
ning EASi ja KredExi ühendasutusega on korraldamas Tarkvaraliste
meditsiiniseadmete koolituspaketti, mis koosneb neljast koolitusest:

*	20. märts kell 14.00-16.30 "Tarkvaralise meditsiiniseadme
definitsioon, määratlemine ja ABC teekond", asukoht Tehnopol.
*	3. aprill kell 14.00-16.30 "Meditsiiniseadme regulatsioon, nõuded
ja vastavus", asukoht tbc.
*	17. aprill kell 14.00-16.30 "Tarkvaraliste meditsiiniseadmete
taotlemise protsess ning ettevõtete kogemuslood", asukoht Tehnopol.
*	8. mai kell 14.00-16.30 "Täiendavad rahastused ja võimalused ning
turul olev tugivõrgustik (vastutusvaldkonnad, tegevused ja kompetents)",
asukoht tbc.

Koolituspaketi eesmärgiks on anda tarkvaralise meditsiiniseadme taotlemise
teekonnast ülevaade - millisest hetkest klassifitseerub tarkvara
meditsiiniseadmeks; millised on vajalikud nõuded (kvaliteet, ohutus,
teadusuuringud), et tagada patsientidele tervise kaitse; milliseid
kompetentse on meeskonnal vaja; kuidas monitoorida oma tegevust; milline
on lähtuvalt lõppeesmärgist regulatsioonide strateegia jm. Nelja koolituse
raames jagatakse osapooltele praktilist teadmist, mis toetab tarkvaraliste
meditsiiniseadmete taotlemise protsessi, aitab selles orienteeruda ning
pakub tuge võrgustiku ja kontaktide näol.

Esimene koolitus "Tarkvaralise meditsiiniseadme definitsioon, määratlemine
ja ABC teekond", toimub 20. märtsil kell 14.00-16.30 teadus- ja
ärilinnakus Tehnopol aadressil Teaduspargi 6/1, ruumis Saturn.

Täpsem info ja registreerimine
<https://fienta.com/et/tarkvaraliste-meditsiiniseadmete-koolitus-1-meditsi
iniseadme-definitsioon-maaratlemine-ja-abc-teekond?63691f7f1f61b0af20de003
03d890c0f> siin.

Olete käesoleva kirja saajate hulgas, sest olete varasemate ürituste
registreerimisel väljendanud soovi saada ka edaspidi sarnast infot. Kui Te
enam ei soovi sarnaseid kirju saada, palun andke sellest teada, vastates
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

meditsiiniseadmete osakond

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn